5/4/12

Μου λείπει (3)


Μου λείπουν τα σημεία του ορίζοντα...
Κάποτε ήταν τέσσερα...
Τώρα δεν νιώθω να υπάρχει ούτε ένα...

Κάποτε το πάνω ήταν πάνω... και το μπροστά μπροστά...
Το κάτω ήταν κάτω... και το πίσω πίσω...
Το δεξιά ήταν δεξιά... και το πρωί πρωί...
Το αριστερά ήταν αριστερά... και το βράδυ βράδυ...

Τώρα έχουν γίνει όλα ένα αλλά μοιάζει σαν να μην υπάρχει κανένα...

Σαν να μην υπάρχει τίποτα...

Ακόμα και η πυξίδα βραχυκύκλωσε με αυτά που συμβαίνουν... Σαν να στενοχωρέθηκε και να μην έχει όρεξη να δείχνει κατευθύνσεις πια...
Ακόμα και ο χάρτης θύμωσε μαζί μας... Για να μας τιμωρήσει αποφάσισε να μην δείχνει τις περιοχές του μπροστά μας...

Ο Ορίζοντας μοιάζει να δακρύζει... ο Ουρανός μας σαν να κλαίει...

Μου λείπει η Ανατολή! Και το ξημέρωμα που ερχόταν πάντα μαζί της...
Μου λείπει η Δύση! Και η νύχτα που την συνόδευε...
Μου λείπει ο Νότος! Και η επιστροφή που τον αγκάλιαζε...
Μου λείπει ο Βορράς! Και το προχώρημα που ερχόταν πάντα μαζί του...

Έχω την αίσθηση πως μαζί με τα σημεία του ορίζοντα έχασα και τα σημεία της ζωής μου...
Όλα ανακατεύτηκαν και τίποτα δεν είναι αυθεντικό.

Μου λείπει να φαίνεται ο κόσμος απλός στην όπτική μου.
Μου λείπει να είναι ο κόσμος απλός στην αντίληψή μου.

Μου λείπει το κάθε τι να είναι αυτό που είναι.

Τώρα έχει μείνει μόνο ο αποπροσανατολισμός κι ακόμα κι αυτός σε μια παράξενα ισοπεδωτική μορφή του...
Τώρα έχει μείνει ο απόηχος μιας ευχής να επιστρέψουν τα σημεία του ορίζοντα και μαζί τους να επιστρέψουν και οι δρόμοι της ζωής μου...

Μου λείπουν τα σημεία μου...
Κάποτε ήταν πολλά...
Τώρα δεν νιώθω να υπάρχει ούτε ένα...

Τώρα έχουν γίνει όλα ένα αλλά μοιάζει σαν να μην υπάρχει κανένα...

Σαν να μην υπάρχει τίποτα...

Τώρα το μπροστά είναι αδύνατο, τώρα το πάνω είναι άφταστο, το πίσω είναι αδιάφορο, το κάτω είναι αόρατο, το πρωί αργεί, το δεξιά απέχει, το βράδυ αδειάζει και το αριστερά απουσιάζει...

Τώρα το ξημέρωμα αργεί, η νύχτα απουσιάζει, η επιστροφή αδιάφορη και το προχώρημα αδύνατο...

Μου λείπουν τα σημεία...
Μου λείπω εγώ μέσα σε αυτά...
Μου λείπουν τα τέσσερα σημεία...
Και οι τέσσερις διαφορετικοί εαυτοί μου...

No comments:

Post a Comment