5/3/12

Μου λείπει (2)


Μου λείπουν τα στοιχεία της φύσης...
Κάποτε ήταν τέσσερα...
Τώρα δεν νιώθω να υπάρχει ούτε ένα...

Κάποτε ο αέρας ήταν άερας... και το φύσηγμα φύσηγμα...
Η γη ήταν η γη... και το χώμα χώμα...
Η φωτιά ήταν φωτιά... και η φλόγα φλόγα...
Το νερό ήταν νερό... και το κύλισμα κύλισμα...

Τώρα έχουν γίνει όλα ένα αλλά μοιάζει σαν να μην υπάρχει κανένα...

Σαν να μην υπάρχει τίποτα...

Ακόμα και η φύση βραχυκύκλωσε με αυτά που συμβαίνουν... Σαν να στενοχωρέθηκε και να μην έχει όρεξη να αλλάζει μορφές πια...
Ακόμα και ο κόσμος θύμωσε μαζί μας... Για να μας τιμωρήσει αποφάσισε να μην εμφανίζει την μαγεία του μπροστά μας...

Η Θάλασσα μοιάζει να δακρύζει... Το Έδαφός μας σαν να κλαίει...

Μου λείπει η Φωτιά! Και η δύναμη που ερχόταν πάντα μαζί της...
Μου λείπει το Νερό! Και η προσαρμοστικότητα που το συνόδευε...
Μου λείπει η Γη! Και η σταθερότητα που την αγκάλιαζε...
Μου λείπει ο Αέρας! Και η ελπίδα που ερχόταν πάντα μαζί του...

Έχω την αίσθηση πως μαζί με τα στοιχεία της φύσης έχασα και τα στοιχεία της ψυχής μου...
Όλα ανακατεύτηκαν και τίποτα δεν είναι αυθεντικό.

Μου λείπει να φαίνεται ο κόσμος απλός στα χέρια μου.
Μου λείπει να είναι ο κόσμος απλός στο μυαλό μου.

Μου λείπει το κάθε τι να είναι αυτό που είναι.

Τώρα έχει μείνει μόνο η ομοιομορφία κι ακόμα κι αυτή σε μια παράξενα ανομοιόμορφη μορφή της...
Τώρα έχει μείνει ο απόηχος μιας ευχής να επιστρέψουν τα στοιχεία της φύσης και μαζί τους να επιστρέψουν και οι αποχρώσεις της ψυχής μου...

Μου λείπουν τα στοιχεία μου...
Κάποτε ήταν πολλά...
Τώρα δεν νιώθω να υπάρχει ούτε ένα...

Τώρα έχουν γίνει όλα ένα αλλά μοιάζει σαν να μην υπάρχει κανένα...

Σαν να μην υπάρχει τίποτα...

Τώρα το φύσηγμα είναι αχνό, τώρα ο αέρας είναι σκονισμένος, το χώμα είναι στεγνό, η γη είναι γκρεμισμένη, η φλόγα φτωχή, η φωτιά ανεπαίσθητη, το κύλισμα επώδυνο και το νερό ακίνητο...

Τώρα η προσαρμοστικότητα ακίνητη, η ελπίδα σκονισμένη, η σταθερότητα γκρεμισμένη και η δύναμη ανεπαίσθητη...

Μου λείπουν τα στοιχεία...
Μου λείπω εγώ μέσα σε αυτά...
Μου λείπουν τα τέσσερα στοιχεία...
Και οι τέσσερις διαφορετικοί εαυτοί μου...

No comments:

Post a Comment