12/23/16

Όνειρο Νούμερο 2



Κοιτάζει τους ανθρώπους χωρίς να τους κοιτάζει.
Κοιτάζω τους ανθρώπους χωρίς να τους κοιτάζω.
Είναι αυτός αλλά είμαι κι εγώ.
Είμαι εγώ αλλά είναι κι αυτός.
Έπειτα, έκλαμψη, συνειδητοποίηση.
Έκλαμψη συνειδητοποίησης και συνειδητοποίηση έκλαμψης.
Αρχίζει να βλέπει τους ανθρώπους.
Αρχίζω να βλέπω τους ανθρώπους.
Με μια ματιά του...
Με μια ματιά μου...
κάτω από κάθε πρόσωπο, δίπλα από κάθε άνθρωπο... εμφανίζονται... τα βασικά στοιχεία με μικρά γραμματάκια σας υποτίτλους... Όνομα... Επώνυμο... Τόπος Γεννήσεως... Ύψος... Βάρος... Στοιχεία εξωτερικά ή ακόμα και εσωτερικά για τον χαραχτήρα τους... Στοιχεία ουσιαστικά για την ζωή τους... Σοβαρά γεγονότα που τους στιγμάτισαν... Στιγμές που θα τις κουβαλάνε αιώνια...
Τώρα βλέπει.
Τώρα βλέπω.
Πραγματικά.
Μέσα από τα μάτια του;
Μέσα από τα μάτια μου;
Ένα σώμα έχουμε. Με ένα σώμα κινούμαστε.
Νιώθω πως είμαι στο σώμα του κι ας μην είμαι εγώ.
Νιώθω πως είμαι στο σώμα του κι ας είμαι εγώ.
Με τα ίδια μάτια βλέπουμε και οι δύο.
Τώρα βλέπουμε.
Πραγματικά.
Τους άλλους.
Τον κόσμο.
Τον εαυτό μας.




No comments:

Post a Comment