11/28/10

Έσπασα και Έχασα...



Έσπασα το βάζο.
Μου φώναξαν επειδή έσπασα το βάζο.
Με μάλωσαν επειδή έσπασα το βάζο.
Μου έδωσαν χαστούκια επειδή έσπασα το βάζο.
Δεν ξαναέσπασα ποτέ βάζο.

Έσπασα, όμως, το ποτήρι.
Μου φώναξαν επειδή έσπασα το ποτήρι.
Με τιμώρησαν επειδή έσπασα το ποτήρι.
Μου έδωσαν κλωτσιές επειδή έσπασα το ποτήρι.
Δεν ξαναέσπασα ποτέ ποτήρι.

Έχασα, όμως, το τσαντάκι.
Μου φώναξαν επειδή έχασα το τσαντάκι.
Με απείλησαν επειδή έχασα το τσαντάκι.
Μου έδωσαν μπουνιές επειδή έχασα το τσαντάκι.
Δεν ξαναέχασα ποτέ τσαντάκι.

Έχασα όμως τα κλειδιά μου.
Μου φώναξαν επειδή έχασα τα κλειδιά μου.
Με έδειραν επειδή έχασα τα κλειδιά μου.
Μου έδωσαν ξύλο επειδή έχασα τα κλειδιά μου.
Δεν ξαναέχασα ποτέ τα κλειδιά μου.

Τώρα δεν σπάω ποτέ τίποτα.
(Μπράβο μου, Μπράβο μου.)
Τώρα δεν χάνω ποτέ τίποτα.
(Μπράβο μου, Μπράβο μου.)

Τώρα είμαι σπασμένη και χαμένη εγώ.
(Μπράβο μου; Μπράβο μου;)

Τώρα όλοι γύρω μου είναι περήφανοι για όσα με κόπο με έμαθαν.
(Μπράβο τους, Μπράβο τους.)
Τώρα όλοι γύρω μου είναι ευτυχισμένοι για όσα με κόπο με δίδαξαν.
(Μπράβο τους, Μπράβο τους.)

Τώρα είμαι χαμένη και σπασμένη εγώ.
(Μπράβο τους; Μπράβο τους...)

No comments:

Post a Comment