8/11/23

365 Ημέρες. 61.

 

365 Ημέρες

 

61

 

21.05.2023 Κυριακή

 

 

Εκλογές.

 

Για μια ακόμα φορά...

ήξερα τι ΔΕΝ θα ψηφίσω

και δεν ήξερα τι να ψηφίσω.

Ήξερα, επίσης, πως λευκό ή ακύρο δεν ήταν στις δικές μου επιλογές.

Ούτε αποχή.

Όλες αυτές τις μέρες, βυθίστηκα στον κόσμο της πολιτικής.

Άκουσα τον έναν, τον άλλον, τον παράλλον...

Και σήμερα είχα ένα αίσθημα απόγνωσης.

Παρόλα αυτά, πήγα και ψήφισα.

 

Πήγα και μπισκοτάκια στην επιτροπή.

Τους ρωτησα κι αν θέλουν χυμό, καφέ, νερό...

Με κοίταξαν με χαμόγελο.

Με ρώτησε ένας που ήταν εκεί «Τον ξέρεις;» (τον κύριο που του έδωσα τα μπισκότα).

«Όχι, δεν τον ξέρω.», απάντησα.

Εκείνη την ώρα, είχαν έρθει κι άλλοι να ψηφίσουν. (Ὀταν πήγα εγώ ήταν άδεια, ήμουν μόνη μου).

Μου είπε ένας άλλος κύριος που ήταν στην σειρά...

«Αυτό είναι ακόμα πιο όμορφο! Το ότι δεν τον ξέρεις και έφερες κάτι!»

Χαμογέλασα κι εγώ...

«Είναι για όλους!» είπα «Για όλη την Ομάδα! Καλή δύναμη!» τους χαιρέτησα, έφυγα και ένιωσα πίσω μου την ατμόσφαιρα έστω και λίγο πιο ανάλαφρη από όπως την βρήκα όταν ήρθα...

 

Αυτό, ευτυχώς, δεν μπορούν να μας το στερήσουν. Το να είμαστε Άνθρωποι.

 

-

 

Φίλε μου, δεν συνηθίζω να μιλάω (πόσο μάλλον να γράφω!) για πολιτική, βέβαια, όλοι μας, είτε το θέλουμε είτε όχι, είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει, είτε μιλάμε είτε δεν μιλάμε για αυτήν, ό,τι και να κάνουμε, είμαστε μέρος της. Αυτό είναι ένα από τα λίγα γράμματά μου σε σχέση με αυτό το θέμα, λόγω της ημέρας. Όσα σου έγραψα τα σημείωσα σήμερα στο τετράδιό μου. Ειλικρινά, «έκαψα» το μυαλό μου ακούγοντας τους πολιτικούς. Εννοείται, φυσικά, πως η τέχνη απουσίαζε από παντού. Αλλά εδώ απουσιάζει η ζωή, δεν θα απουσιάζει η τέχνη;! Απεγνωσμένα έψαχνα, αναμέσα σε άλλα θέματα που με ενδιέφεραν να ακούσω, κάτι για τον καλλιτεχνικό κόσμο... Μία λέξη, μία φράση, μία κίνηση, κάτι, οτιδήποτε... Αλλά δεν βρήκα τίποτα...

 

Απόγνωση.

Απόγνωση για το πριν. Απόγνωση για το τώρα. Απόγνωση για το μετά.

Απόγνωση.

 

Προσπάθησα μέσα από την γνώση να διώξω την απόγνωση αλλά δεν τα κατάφερα. Δεν πειράζει.

Νομίζω έκανα ό,τι μπορούσα να κάνω.

 

Με Ανθρώπινη Αγάπη.

 

Μαριλού.

No comments:

Post a Comment