8/9/23

365 Ημέρες. 60.

 

365 Ημέρες

 

60

 

20.05.2023 Σάββατο

 

Γειά σου, Φίλε μου... Σήμερα μοιράζομαι κάτι από το χθες μου...

-

Ανέβηκα στο πατάρι.

 

Όλος ο κόσμος πέντε παιδιών... εδώ.

Παλιές τσάντες... Παιχνίδια... Σχολικά βιβλία...

Όλος ο κόσμος δύο γονιών... εδώ.

Δίσκοι... Κασέτες... Δαντελένια τραπεζομάντηλα.

 

Τι κάνω βουτηγμένη στο παρελθόν;

Προσπαθώ να κάνω χώρο στο παρόν...

 

Κατεβάζω καλοκαιρινά.

Ανεβάζω χειμωνιάτικα.

Μα ο καιρός είναι Ανοιξιάτικα Φθινοπωρινός

και Φθινοπωρινά Ανοιξιάτικος...

 

Κατεβαίνω από το πατάρι.

 

Αφήνω πίσω όλο το πριν.

Παίρνω το τώρα μου

και συνεχίζω προς το μετά μου.

-

 

Εύχομαι, Φίλε μου, να αφήνεις ό,τι θέλεις να αφήσεις και να κρατάς ό,τι θέλεις να κρατήσεις. Το πατάρι σου να είναι γεμάτο ή άδειο, όπως ακριβώς το θέλεις εσύ.

 

Με Αγαπή

που δεν μπορεί να στριμωχτεί σε καμία κούτα σε κανένα πατάρι

και που δεν μπορεί να κλειστεί και να κλειδωθεί πουθενά.

 

Μαριλού.

No comments:

Post a Comment