7/19/23

365 Ημέρες. 57.

 365 Ημέρες


57


17.05.2023 Τετάρτη


Μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να μπω ξανά στον κόσμο των ακροάσεων.


Έλαβα ένα μήνυμα.

Δεν θα με δουν στην δεύτερη φάση της ακρόασης.


Λίγο αργότερα...


Έλαβα κι άλλο μήνυμα.

Θα με δουν στη δεύτερη φάση της ακρόασης.


Δύο διαφορετικά μηνύματα που ήρθαν, σχεδόν, ταυτόχρονα!


Μια «απόρριψη» και μια «έγκριση».

Μια «έγκριση» και μια «απόρριψη».


Δύο διαφορετικές ακροάσεις.

Δύο διαφορετικές απαντήσεις.


Ένα βιογραφικό κοινό. Το δικό μου.

Πολλά βιογραφικά μη κοινά. Τα δικά μας. 


Και μία, για την ώρα, ουδέτερη στάση, από μία τρίτη ακρόαση που δεν μου έστειλαν και που έχω την αίσθηση και πως δεν θα μου στείλουν.


Ήταν, ίσως, ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί.


Αυτό το συνολικό της ζωής.

Αυτό το σύνθετο της τέχνης.


Η απόρριψη να έρθει μαζί με την έγκριση.

Η έγκριση να έρθει μαζί με την απόρριψη.


Βέβαια, η απόρριψη ήρθε σίγουρη ενώ η έγκριση ήρθε πιθανή.

Αυτή είναι η διαφορά τους.


Η μία είναι λεπίδα, η άλλη είναι ελπίδα.

(για να κάνω και έναν συχνό κι όχι και τόσο σπάνιο αναγραμματισμό).


Όλα μαζί.


Την ίδια στιγμή.

Την ίδια μέρα.


Κάτι έκανε στο μυαλό μου... αυτό το «πολύπλοκο» της ζωής... 

Κάτι έκανε στη σκέψη μου... αυτό το πολύπλευρο της στιγμής...


-


Αυτά έγραφα χθες, Φίλε μου, σε σχέση με τα δύο μηνύματα που μου ήρθαν σαν απαντήσεις στις αναζητήσεις μου... 


Χαίρομαι που είσαι εδώ και με διαβάζεις.


Με Αγάπη που δεν περιμένει απαντήσεις... που δεν εγκρίνεται και που δεν απορρίπτεται... που μόνο υπάρχει... 


Μαριλού.


No comments:

Post a Comment