11/16/22

Σημειώσεις Τετραδίων 01 (Voucher Αυτοματισμών)

 

Σημειώσεις Τετραδίων 01

(Voucher Αυτοματισμών)

 

Στο κόκκινο τετράδιο μου (διάλεξα κόκκινο επειδή πάντα το αισθάνομαι χρώμα «Μαριλού», κόλλησα αυτοκολλητάκια του κυρίου Δυνατού (για να μου δώσουν δύναμη και να καταφέρω να μείνω σε ένα πρόγραμμα που μου φαινόταν εντελώς άσχετο με αυτά που κάνω και, κυρίως, με αυτό που είμαι...). Το αυτοκόλλητο που πρώτα βλέπει κανείς πριν καν ανοίξει το τετράδιο, στη θέση που εκεί κανονικά θα είχε ετικέτα με το όνομα, αντί για την ετικέτα με το όνομά μου, είναι ο κύριος δυνατός που λέει «Σήμερα είναι μια ΔΥΝΑΤΗ μέρα». Ήθελα να βλέπω κάθε μέρα πως είναι μια ΔΥΝΑΤΗ μέρα και πως, ίσως, είναι ΔΥΝΑΤΟ το να μείνω σε ένα πρόγραμμα που δεν καταλαβαίνω... λέξη.

 

Κέρδισα, όμως, κάτι... Τους Ανθρώπους που γνώρισα και... τις λέξεις που έγραψα...

Ευτυχώς, τις καταλάβαινα... τις δικές μου λέξεις!

 


04.02.2022 Παρασκευή



Παρασκευή Πρώτη Μέρα


 

Η άρνηση, της άρνησης, την άρνηση, Ω! Άρνηση...

 

Δεν είχα καμία όρεξη να πάω (το αρνητικό)

αλλά πήγα (το θετικό).

Δεν κάναμε τίποτα (θετικό ή αρνητικό;)

και θα πάω και αύριο (το θετικό)

κι ας μην έχω όρεξη (το αρνητικό).

Μπορεί να κάνουμε κάτι (αρνητικό ή θετικό).

 

Ω! Ἀρνηση, την άρνηση, της άρνησης, η άρνηση.



No comments:

Post a Comment