10/28/16

24.10.2016 Δευτέρα (02)



Δεν ξέρω...


Δεν ξέρω
πότε έφτασα να είμαι 36 χρονών
και κυρίως
Δεν ξέρω
πώς έφτασα να είμαι 36 χρονών.
Δεν νιώθω να είμαι 36 χρονών
αλλά και πάλι
δεν μπορώ να υποστηρίξω
πως είναι δίκαιο να πω
πως νιώθω πιο μικρή ή πιο μεγάλη.
Σαν παιδί κουβαλούσα την ωριμότητα του μεγάλου.
Σαν μεγάλος κουβαλούσα την αθωότητα του παιδιού.
Χωρίς ηλικία ένιωθα πάντα.
Χωρίς ηλικία νιώθω και τώρα.
Δεν νιώθω 36
γιατί ποτέ δεν ταίριαξα
σε κανέναν αριθμό.
Δεν ένιωθα 8.
Δεν ένιωθα 13.
Δεν ένιωθα 17.
Δεν ένιωθα 25.
Δεν ένιωθα 31.
Δεν νιώθω 36.

Τίποτα δεν έγινε σε σχέση με την ηλικία μου.
Οπότε είναι λογικό...
Καμία ηλικία να μην έχει σχέση με εμένα.

Ο χρόνος απέκτησε άλλο νόημα
και άλλη αξία.

Ένιωθα πάντα χωρίς ηλικία
γιατί ουσιαστικά ήμουν χωρίς ηλίκια.

Και χωρίς ηλικία είμαι και θα είμαι
για όσο υπάρχω και για όταν δεν θα υπάρχω.




No comments:

Post a Comment