7/21/20

«Λίγο πριν τα 40...». Μικρή Εισαγωγή.




Μικρή εισαγωγή
(ποιος ξέρει;, μπορεί, ίσως, κάποτε, να μεγαλώσει κι αυτή...)



Το «Λίγο πριν τα 40...» το τριγυρνούσα, αρκετό καιρό, στο μυαλό μου. Ήθελα να το κάνω βιβλίο, μετά ήθελα να το κάνω παράσταση, μετά ήθελα να το κάνω ταινία... Έτσι κι αλλιώς, οι ιδέες μου ποτέ δεν είμαι σίγουρη τι από όλα θα γίνουν. Μπορεί να γίνουν κάτι. Μπορεί να μη γίνουν και τίποτα. Ξαφνικά, αποφάσισα απλά να αρχίσω να το γράφω χωρίς να σκέφτομαι πως θα το κάνω κάτι. Έτσι για εμένα. Το έγραψα, πριν ένα χρόνο, Ιούλιο του 2019, και όσες μέρες έγραψα το γράψιμο ήταν... χωρίς ανάσα, χωρίς παύσεις, χωρίς διορθώσεις. Αφιλτράριστο και Ανολοκλήρωτο. Αποφάσισα να μοιραστώ εδώ όσο υλικό εχώ. Δεν είναι πολύ. Είναι μια μικρή γεύση. Καμιά φορά, σε αυτές τις γραπτές γεύσεις βρίσκεται η ουσία της ζωής.

Δεν πιστεύω πως θα τα καταφέρει να γίνει βιβλίο ή παράσταση ή ταινία... γιατί προέχουν κάποιες άλλες ιδέες που ζητάνε απεγνωσμένα να πάρουν μορφή και θέλω να εστιάσω σε αυτές. Είναι κρίμα, όμως, να μην το μοιραστώ πουθενά, έστω και έτσι όπως είναι, σε αυτήν τη μορφή του. Ποτέ δεν λέω ποτέ. Κάποια στιγμή μπορεί να το κάνω κάτι. Κι αυτή η «κάποια στιγμή» μπορεί να έρθει πιο νωρίς από όσο νομίζω. Για την ώρα...

το «Λίγο πριν τα 40...» μου είναι ακόμα εδώ, τον Οκτώβριο θα γίνω σαρἀντα χρονών.

Και νομίζω...

Εδώ Είναι Το Σωστό Σημείο για να το μοιραστώ.

Λίγο πριν τα 40 αποφάσισα να μοιραστώ το «Λίγο πριν τα 40...» μου.

Για τους Φίλους που θα τύχει να το διαβάσουν...

Καλή ανάγνωση.

Μαριλού.

Υ.Γ. Θα το μοιράζομαι έτσι όπως γράφτηκε. Όχι όλο μαζί. Αλλά μέρα-μέρα.


No comments:

Post a Comment