8/14/23

365 Ημέρες. 66.

 

365 Ημέρες

 

66

 

25.05.2023 Παρασκευή

 

Κοίταξα τα χαρτιά μου.

 

Εδώ βρίσκονται όλα.

 

Ιατρικές εξετάσεις, ακατανόητη εφορία, διαφημιστικές κάρτες, εγγυήσεις αντικειμένων, καθημερινά μηνύματα, πρόχειρα ποήματα, κάρτες ευχών, περιτυλίγματα δώρων, συνεντεύξεις σε εφημερίδες, άρθρα σε περιοδικά, βιβλιοπροτάσεις, προγράμματα εβδομαδιαία, ημερολόγια μηνιαία, στόχοι ανεκπλήρωτοι, όνειρα άπιαστα, μπερδεμένες σημειώσεις, φιλοσοφικές φωτοτυπίες, αφίσες παραστάσεων, προσχέδια προγραμμάτων, παρατάσεις προβών, προετοιμασίες μαθημάτων, φάκελοι ομάδων, τετράδια σκέψεων, σημειωματάρια λέξεων, πρόχειρα γράμματα, χιουμοριστικά οράματα, ιδέες παιχνιδιών, δράσεις προσπαθειών, εφαρμογές σκοπών, κομμένες γελοιογραφίες, ατελείωτες ιστορίες, ψαγμένες δηλώσεις, αστείες διατυπώσεις, θλιμμένες αναμνήσεις, πολύτιμες μνήμες, σπάνιες φωτογραφίες, ατμοσφαιρικές εικόνες, χαμένα τηλέφωνα, σκόρπιες διευθύνσεις, ξεχασμένα ονόματα, μαζεμένες λίστες, αμέτρητοι σελιδοδείκτες... Φιγούρες σβησμένες, μουτζούρες σκισμένες... Ρίμες τσαλακωμένες... Στιγμές Αγαπημένες...

 

Όλα βρίσκονται εδώ.

 

(Και όχι μόνο μπροστά μου μα και μέσα μου...).

 

-

 

Το έγραψα μία εβδομάδα πριν, Φίλε μου, όταν προσπαθούσα να τακτοποιήσω τα χαρτιά της ζωής μου...

 

Με αγάπη που δεν σκίζεται, δεν σβήνεται, δεν τσαλακώνεται, δεν μουτζουρώνεται...

 

Μαριλού.

 

No comments:

Post a Comment