10/2/23

365 Ημέρες. 70.

 365 Ημέρες


70


30.05.2023 Τρίτη


30.04.2023. 

Σου έγραφα αν το πιστεύεις πως σου έχω γράψει τόσα γράμματα συνεχόμενα…


30.05.2023.

Είμαι ακόμα εδώ, να σου γράφω, καθημερινά, και να σου κάνω ακριβώς την ίδια ερώτηση με έναν μήνα πριν! Το πιστεύεις;


70 ημέρες!


70 ημέρες... ασταμάτητο γράψιμο...


Από την τελευταία ημέρα του Απριλίου...

στην τελευταία ημέρα του Μαΐου...


Από το κάποιο χθες μας...

στο κάποιο αύριό μας...


Μα τα γράμματα γράφτηκαν-φτιάχτηκαν-μοιράστηκαν σήμερα! 



Πάλι δεν σου έγραψα τόσα!


Θυμάσαι που σου έγραφα πως δεν πρόλαβα να σου πω πόσο Αγαπάω την Πρωταπριλιά;! 

Ούτε πόσο Αγαπάω την Πρωτομαγιά πρόλαβα να σου πω!


Θυμάσαι που σου έγραφα για την χειροποίητη μπλούζα-πινόκιο μου;

Την Πρωτομαγιά μπορεί να μην έχω μπλούζα-πινόκιο... αλλά έχω βραχιολάκια χειροποίητα... με λουλουδάκια που μου αρέσουν να τα φοράω τον Μάιο! Όπως και τον Μάρτιο έχω τα χειροποίητα βραχιόλια μου! Μου τα έχουν κάνει δώρο! Βραχιόλι-παζλ! Ναι, ναι! Είναι ένα ξύλινο κομμάτι παζλ! Και γράφει «Μάρτης-Γδάρτης»! Κι άλλα όμορφα και πρωτότυπα και χρωματιστά και Ανοιξιάτικα! 


Τελειώνω και το βιβλίο μου σύντομα και μετά θα πάω για άλλο βιβλίο! 

Έχω καταχαρεί και με το διάβασμα και με το γράψιμο! 


Είχε και τις ανησυχίες του αυτός ο μήνας...


Είτε πιο προσωπικές...

η γατούλα μας! Πόσο μας ανησύχησε τόσο αυτές τις μέρες! Την πάμε στον γιατρό! Ακόμα δεν έχει περάσει ο κίνδυνος...


Είτε πιο κοινωνικές...

οι εκλογές και σαν διαδικασία και σαν αποτέλεσμα... 


Θα είχα τόσα να σου πω σε σχέση με αυτό... Έχω παρακολουθήσει πολιτική όλες αυτές τις μέρες... και έχει μπει ακόμα και στα όνειρά μου! Κι ακόμα κι όταν δεν παρακολουθώ, έτσι κι αλλιώς, είτε το θέλω είτε όχι, είμαι μέρος της... 


Ίσως θα είχε ενδιαφέρον, να σου γράψω και ένα γράμμα με τις σκέψεις μου γύρω από όλα τα πολιτικά που συμβαίνουν... Ίσως και όχι...


Ναι, ήταν ένας αναστατωμένος μήνας...


αλλά είχα τις καθημερινές, όμορφες, ήρεμες, στιγμές μου που ειλικρινά με έχουν βοηθήσει απέραντα πολύ! 


Πάω να διαβάσω τώρα για την Ομάδα μου! 

Πάω να προετοιμαστώ!


Θα τα πούμε αύριο...


Να σε φροντίζεις, Φίλε μου...


Μαριλού


No comments:

Post a Comment