5/14/18

Και σκέφτηκε η... Μαριλού.




(Ιανουάριος 2018)


01.01.2018 Δευτέρα


Ακόμα δεν κοιμήθηκα και θέλω να ξυπνήσω...

-

Ξεκινάει πάλι αυτό το υπέροχο στάδιο όπου σε όλα τα τετράδιά μου θα μπερδεύομαι και θα γράφω 2017 ενώ είναι 2018 και μετά θα θυμάμαι πως είναι 2018 και θα μουτζουρώνω το 2017 και μετά θα ξαναγράφω 2017 και θα ξαναδιορθώνω 2018 και κάπου εκεί θα χάνεται ο χρόνος μεταξύ γραψίματος, σβησίματος, μουτζουρώματος, λαθών, προσπάθειας για το σωστό... Και μεταξύ του 7 και του 8 εγώ θα προσπαθώ να θυμηθώ σε ποιο σημείο της ζωής μου βρίσκομαι... τι μέρα, ώρα, μήνας, χρόνος είναι... ποια είμαι, πού πάω, τι κάνω, τι θέλω σε αυτήν την ζωή... και αυτή η ζωή άραγε τι να ζητάει από εμένα...



02.01.2018 Τρίτη


Ήθελα να ρωτήσω πώς είναι η αρχή σου,
κι αν νιώθεις πως ξεκίνησε όμορφα η αλλαγή σου...



03.01.2018 Τετάρτη


Ήθελα να ρωτήσω πώς νιώθεις το πρωί,
και αν ξυπνάς καλά, γεμάτος με ζωή...

-

Ήθελα να ρωτήσω πώς ζεις την κάθε μέρα
και αν τα καταφέρνεις και αν τα βγάζεις πέρα...



04.01.2018 Πέμπτη


Ήθελα να ρωτήσω πώς είναι η βροχή σου,
κι αλήθεια πώς αισθάνονται οι βροχεροί εαυτοί σου...

-

Ήθελα να ρωτήσω πώς είναι οι βροχές σου,
κι αν σέβεσαι ισότιμα όλες τις εκδοχές σου...



05.01.2018 Παρασκευή


Ήθελα να ρωτήσω τι κάνει ο εαυτός σου-παιδί,
κι αν νιώθεις και αισθάνεσαι πως είσαι ακόμα εσύ...

-

Ήθελα να ρωτήσω ποιος είναι ο καιρός σου,
σε ποια εποχή να βρίσκεται ο τώρα εαυτός σου...



No comments:

Post a Comment