1/19/17

Για όσους θέλουν να με στηρίξουν...


Είμαι η Μαριλού.

Μου αρέσει η υποκριτική, η σκηνοθεσία, ο χορός, το τραγούδι, το θέατρο, ο κινηματογράφος, το γράψιμο... Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το θέατρο στα 16 μου χρόνια και τώρα είμαι 36, ούτε που κατάλαβα πώς πέρασε μία 20ετία. Θεωρώ πως η Τέχνη είναι τρόπος ζωής. Χρησιμοποιώ την τέχνη μου για να κάνω καλύτερη την ζωή μου και την ζωή μου για να κάνω καλύτερη την τέχνη μου. Στόχος μου είναι πάντα να δημιουργώ και μέσα από τις δημιουργίες μου να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος και, αν γίνεται, να γίνονται καλύτεροι και άλλοι άνθρωποι μαζί μου, είτε είναι συνεργάτες είτε είναι θεατές. Όλοι συνοδοιπόροι είμαστε σε έναν κοινό δρόμο.

Δείγματα της θεατρικοκινηματογραφικής δημιουργίας μου μπορείτε να δείτε στο κανάλι μου στο youtube (Marilou Valeonti). Δείγματα της γραπτής έκφρασής μου μπορείτε να δείτε στο ιστολόγιό μου στην Βελτιοδοξία (www.veltiodoxia.blogspot.gr). Αν κάποιος θέλει να με στηρίξει-υποστηρίξει οικονομικά για να μπορέσω να συνεχίσω να δημιουργώ μπορεί να το κάνει μέσω paypal στο email authentikotita@gmail.com. Αν είστε από αυτούς που θα με στηρίξετε μπορείτε να μου γράψετε, αν θέλετε, ένα μήνυμα με το όνομά σας και το επώνυμό σας για να ξέρω ποιοι είναι οι άνθρωποι που επέλεξαν να στηρίξουν την Τέχνη μου και να μπορώ και τώρα και αργότερα να τους ευχαριστήσω.

Φέτος είμαι σκηνοθέτης σε τρεις διαφορετικές ομάδες, με υπέροχους ανθρώπους και στις τρεις. Αν τα καταφέρω, θέλω να τις οδηγήσω και τις τρεις σε παράσταση. Επίσης, μέσα στο 2017 έχω σκοπό να γυρίσω την πρώτη μου ταινία και να εκδόσω και το πρώτο μου μικρό βιβλίο. Τέλος, από Σεπτέμβριο ετοιμάζω μια μεγάλη θεατρική παραγωγή με πολλά διαφορετικά άτομα.

Σε έναν χυδαίο καλλιτεχνικό χώρο με έκαναν να αισθάνομαι πως τα αυτονόητα θεωρούνται ρομαντικά ή ιδεαλιστικά. Ευτυχώς, τα τελευταία χρόνια μέσα από κάποιους ανθρώπους που συνάντησα μπόρεσα να δω στην πράξη όλα όσα πίστευα στην θεωρία. Δημιούργησα ένα είδος Θεάτρου που σαν ηθοποιός δεν το είχα ζήσει ποτέ. Ένα είδος που βασίζεται στην αγάπη, στην επικοινωνία, στην αλήθεια, στην εκτίμηση, στον σεβασμό, στην κατανόηση, στην συνεργασία... Ένα θέατρο διαφορετικό και σπάνιο. Που εξερευνά, σέβεται, εξελίσσει τον Άνθρωπο. Ένα Θέατρο, πάνω από όλα, κυρίως, Ανθρώπινο.

Σύντομα θα έρθουν και ανακοινώσεις για καινούριους συνεργάτες (για μουσικούς, ηθοποιούς, τραγουδιστές, μοντέρ, οπερατέρ και για άλλους καλλιτέχνες) για ανθρώπους που ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος σε τέτοιου τύπου συνεργασίες και δημιουργίες... να γίνουν ένα κομματάκι κι αυτοί ενός μεγαλύτερου όνειρου.

Δεν έγραψα ούτε τα μισά από όσα θα ήθελα να γράψω. Αλλά νομίζω για αρχή αυτά είναι αρκετά.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Μαριλού Βαλεοντή.


No comments:

Post a Comment