10/10/10

Γιατί; (2)


Γιατί δεν με αφήνουν στην ησυχία μου;

Γιατί δεν έχει ησυχία εδώ που βρίσκομαι;

Γιατί δεν σταματάνε τους θορύβους;

Γιατί δεν σταματάνε τις φωνές;

Γιατί δεν σταματάνε τους υστερικούς ήχους;

Γιατί δεν σταματάνε τις υστερικές συμπεριφορές;

Γιατί, απλά, δεν σταματάνε;

Γιατί δεν βρίσκουν κάτι καλύτερο να κάνουν;

Γιατί δεν βρίσκουν άλλο τρόπο επικοινωνίας;

Γιατί δεν θέλουν να γίνουν καλύτεροι; Γιατί δεν θέλουν να είναι καλύτεροι;

Γιατί να βριζόμαστε, να χτυπιόμαστε, να σπρωχνόμαστε; Γιατί να σαραβαλιαζόμαστε;

Γιατί να γκρινιάζουμε, να νευριάζουμε, να μιζεριάζουμε; Γιατί να μουχλιάζουμε;

Γιατί να ντροπιάζουμε ο ένας τον άλλον; Γιατί να υποβιβάζουμε ο ένας τον άλλον;

Γιατί να μην υπάρχει ηρεμία; Γιατί να μην υπάρχει ψυχραιμία;

Γιατί δεν τους αρέσει η ησυχία; Γιατί δεν μας αρέσει η ησυχία;

Γιατί μου αρέσει η ησυχία; Γιατί δεν έχει ησυχία εδώ που βρίσκομαι; Γιατί μου αρέσει η ησυχία μου; Γιατί δεν με αφήνουν στην ησυχία μου;

Γιατί μου αρέσει να μένω σιωπηλή; Γιατί μου αρέσει να είμαι σιωπηλή;

Γιατί οι άνθρωποι φοβούνται την σιωπή μου;

Γιατί οι άνθρωποι φοβούνται την σιωπή τους;

Γιατί οι άνθρωποι φοβούνται την σιωπή;

Γιατί οι άνθρωποι φοβούνται;

Γιατί εγώ φοβάμαι;

Γιατί φοβάμαι;

Γιατί;

No comments:

Post a Comment